Starostwo Powiatowe w Mikołowie ulepsza obsługę mieszkańców w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Wraz z upływem terminu ważności orzeczeń o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności i kart parkingowych, obserwujemy wzrost liczby osób występujących o ponowne ustalenia.
By poprawić jakość obsługi, od 26 lutego do dyspozycji mieszkańców powiatu jest już trzech pracowników. Dwie panie obsługują wnioski i wydawanie decyzji i orzeczeń, zaś jedna wnioski i wydawanie kart parkingowych.
– Czas składania wniosków znacząco się skrócił. Oczywiście, można wszelkie formalności załatwiać także w siedzibie Powiatowego Zespołu w Rybniku przy ul. Bolesława Chrobrego 39. Cieszę się, że wyraźnie poprawiła się jakość obsługi mieszkańców powiatu- mówi Grażyna Nazar, członkini Zarządu Powiatu Mikołowskiego.
Przypomnijmy, wniosek wraz z niezbędną dokumentacją nasi mieszkańcy mogą składać dwa razy w miesiącu w Punkcie Obsługi Klienta w ramach Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Starostwie Powiatowym. Następny termin, kiedy można będzie załatwić sprawę w PZON, to 25 marca.
Pełny harmonogram roczny oraz szczegółowe informacje o działalności PZON znajdziecie na stronie www.mikolowski.pl pod tym linkiem: https://mikolowski.pl/…/powiatowy-zespol-ds-orzekania…/