Starostwo Powiatowe w Mikołowie ulepsza obsługę mieszkańców w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Wraz z upływem terminu ważności orzeczeń o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności i kart parkingowych, obserwujemy wzrost liczby osób występujących o ponowne ustalenia.
By poprawić jakość obsługi, od 26 lutego do dyspozycji mieszkańców powiatu jest już trzech pracowników. Dwie panie obsługują wnioski i wydawanie decyzji i orzeczeń, zaś jedna wnioski i wydawanie kart parkingowych.
– Czas składania wniosków znacząco się skrócił. Oczywiście, można wszelkie formalności załatwiać także w siedzibie Powiatowego Zespołu w Rybniku przy ul. Bolesława Chrobrego 39. Cieszę się, że wyraźnie poprawiła się jakość obsługi mieszkańców powiatu- mówi Grażyna Nazar, członkini Zarządu Powiatu Mikołowskiego.
Przypomnijmy, wniosek wraz z niezbędną dokumentacją nasi mieszkańcy mogą składać dwa razy w miesiącu w Punkcie Obsługi Klienta w ramach Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Starostwie Powiatowym. Następny termin, kiedy można będzie załatwić sprawę w PZON, to 25 marca.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Cookie settingsAkceptuję
Polityka Prywatności
W ramach naszej strony internetowej stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, iż będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili mogą Państwo dokonać zmiany warunków przechowywania cookies lub uzyskiwania do nich dostępu poprzez modyfikację ustawień w Państwa przeglądarce internetowej.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Ta kategoria obejmuje tylko pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i funkcje bezpieczeństwa witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.